- województwo
- mazowieckie
- miejscowość:
- Warszawa
- adres:
- ul. Bursztynowa 2
- tel:
- Izba Przyjęć: (22) 47 35 333
- adres profilu:
- www.mssw.pl
- godziny i dni otwarcia:
- 24H
- rodzaj jednostki
- szpital
- Umowa z NFZ:
- tak
- Oddzielne sale:
- nie
- TV:
- nie
- Płatność kartą:
- nie
Personel
Opis
PORADNIE sPECJALISTYCZNE W Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie
PORADNIE DERMATOLOGICZNE
PORADNIA CHIRURGII URAZOWO -- ORTOPEDYCZNEJ
Poradnie specjalistyczne - rejestracja
PORADNIA ENDOKRYNOLOGICZNA
PORADNIA NEUROLOGICZNA (w ramach poradni udzielane są porady dla chorych z padaczką)
PORADNIE REHABILITACYJNE
PORADNIA ALERGOLOGICZNA
PORADNIA REUMATOLOGICZNA
PORADNIA CHORÓB PŁUC
PORADNIA CHORÓB NACZYŃ, PORADNIA CHIRURGII NACZYNIOWEJ
PORADNIA NEFROLOGICZNA
PORADNIA
PORADNIE sPECJALISTYCZNE W Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie
PORADNIE DERMATOLOGICZNE
PORADNIA CHIRURGII URAZOWO -- ORTOPEDYCZNEJ
Poradnie specjalistyczne - rejestracja
PORADNIA ENDOKRYNOLOGICZNA
PORADNIA NEUROLOGICZNA (w ramach poradni udzielane są porady dla chorych z padaczką)
PORADNIE REHABILITACYJNE
PORADNIA ALERGOLOGICZNA
PORADNIA REUMATOLOGICZNA
PORADNIA CHORÓB PŁUC
PORADNIA CHORÓB NACZYŃ, PORADNIA CHIRURGII NACZYNIOWEJ
PORADNIA NEFROLOGICZNA
PORADNIA DIABETOLOGICZNA
PORADNIA CHIRURGII ONKOLOGICZNEJ
PORADNIA PROKTOLOGICZNA
PORADNIA CHIRURGII OGÓLNEJ
PORADNIA GINEKOLOGICZNO-POŁOŻNICZA
PORADNIA KARDIOLOGICZNA
PORADNIA UROLOGICZNA
PORADNIA GASTROENTEROLOGICZNA
PORADNIA OKULISTYCZNA
Polityka jakości
Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie działa na rzecz pacjentów od 1960 roku. Jest publicznym zakładem opieki zdrowotnej zapewniającym kompleksową obsługę medyczną w zakresie leczenia, diagnostyki, zapobiegania oraz promowania zachowań prozdrowotnych.
Misja naszej organizacji brzmi:
„Szpital naszym domem, pacjent naszą rodziną.
Leczymy nowocześnie, bezpiecznie i z sercem”.
Cele strategiczne:
- Stworzenie stabilnej pl_jednostki służby zdrowia z najwyższym poziomem świadczonych usług, dostosowanej do potrzeb społeczeństwa i poddającej się stałym ewolucyjnym zmianom.
- Uzyskanie wiodącej pozycji przez Szpital na rynku medycznym obejmującym prawobrzeżną Warszawę oraz sąsiadujący obszar województwa mazowieckiego.
- Stałe pozyskiwanie nowych pacjentów i partnerów do współpracy.
- Systematyczny rozwój nowych profili działania i wprowadzanie nowych technologii w oparciu o rozpoznanie potrzeb rynkowych oraz optymalizację wykorzystania posiadanego zaplecza medycznego.
- Stałe modernizowanie i rozwijanie bazy diagnostyczno – terapeutycznej.
- W kierunkach strategicznych dla Szpitala uzyskanie dominującej pozycji w Polsce.
- Konsekwentny rozwój usług komercyjnych.
- Zakończenie rozbudowy Szpitala.
Politykę jakości realizujemy poprzez:
- Stworzenie szpitala przyjaznego dla pacjentów.
- Zaspokajanie potrzeb zdrowotnych pacjentów przy racjonalnym wykorzystaniu posiadanych zasobów.
- Zwiększanie dostępności dla pacjentów do świadczonych usług zdrowotnych w oparciu o kontrakty z płatnikami.
- Dbałość o zapewnienie pacjentom poczucia bezpieczeństwa w procesie diagnostyczno-leczniczym.
- Analizę potrzeb i oczekiwań pacjentów oraz ich zaspokajanie.
- Monitorowanie satysfakcji pacjentów i pracowników.
- Monitorowanie zapotrzebowania na konkretne usługi medyczne.
- Dostosowanie infrastruktury Szpitala do standardów i przepisów zewnętrznych.
- Doskonalenie organizacji pracy w celu podniesienia jakości świadczenia usług zdrowotnych dla pacjentów.
- Stałe podnoszenie kwalifikacji pracowników.
- Zapewnienie pracownikom zgodnych z wymogami warunków pracy
- Współpracę z interesariuszami Szpitala
- Wdrożenie i doskonalenie systemu zarządzania jakością zgodnego z normą ISO 9001:2000
PORADNIA LARYNGOLOGICZNA
PORADNIA ENDOKRYNOLOGICZNA OSTEOPOROZY